.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهمت گستاخانه به سيد احمد خميني و سکوت سيد حسن!

فرزند مرحوم منتظري علناً و با گستاخي، مرحوم سيداحمد خميني(ره) را متهم به جعل نامه به نام امام خميني كرد!

به گزارش کيهان اين گزافه گويي احمد منتظري بلافاصله با استقبال رسانه هاي نفاق جديد و مدعيان دروغين خط امام به ويژه سايت كلمه (وابسته به ميرحسين موسوي) مواجه شد اما با وجود سپري شدن چند روز، هنوز هم دفتر تنظيم و نشر آثار امام خميني و رئيس آن- سيدحسن خميني- واكنشي به اين تحريف تاريخي بزرگ و ترور شخصيت فرزند امام خميني(ره) نشان نداده اند.
احمد منتظري كه پاي ثابت همكاري با رسانه هاي بيگانه است و به وسيله برخي بقاياي باند مهدي هاشمي (از جمله كديور) نقش مهمي در فريب و مديريت آقاي منتظري عليه انقلاب و نظام و امام طي سال هاي اخير ايفا كرد، مدعي شد «من براي توجيه كار مرحوم امام خميني در نوشتن نامه 6/1/68 به دانشجويان گفتم ممكن است نامه آيت الله منتظري به امام نرسيده باشد. گفتن اين واقعيت كه حاج احمد خميني به جاي امام، آن نامه را نوشته ممكن است تلخ باشد اما توهين نيست [!]وقتي حضرت آيت الله منتظري نامه 6/1/68 را مشاهده نمود بسيار متعجب شد و فرمود بعيد است چنين مطالبي را استادش به او نوشته باشد. نامه 6/1 دست خط احمدآقا خميني بود و پدرم هم دست خط را تأييد كرد.»
اين گزافه گويي در حالي است كه حتي به شهادت عناصر ضدانقلاب، آقاي منتظري توسط گروهك ها مديريت و توجيه و تخليه اطلاعاتي مي شده است.به عنوان مثال 13مرداد گذشته «محمد- ص» عضو پيشين گروهك تحكيم و ادوار تحكيم ضمن اشاره به ملاقات مكرر اين 2 گروهك با منتظري تاكيد كرده بود:« يكي از اين ملاقات ها در سال 86 بود كه به همراه جمعي از دوستان ادوار تحكيم و دفتر تحكيم به قم و بيت آيت ا... منتظري رفتيم. اتاقي مملو از بولتن هاي خبري. سراغ برخي دوستان غايب را گرفتند. آن زمان 3 تن از دوستان پلي تكنيك از سوي محاكم قضايي محكوم شده بودند. او روزانه اخبار خارجي و داخلي را دريافت مي كرد». نويسنده مطلب سايت ضدانقلابي خودنويس توضيح نداده بود كه «بولتن »هاي ياد شده توسط كدام تيم تهيه و در اختيار آقاي منتظري قرار مي گرفت؟
كاناليزه شدن دفتر و دادن اطلاعات غلط به منتظري، يكي از اتفاقات عبرت آموزي بود كه باعث شد وي حتي از مقابله جمهوري اسلامي با گروهك تروريستي منافقين انتقاد كند اما حضور باند تروريست و آدم كش مهدي هاشمي در حلقه اول اطرافيان خود را نبيند بلكه از آنها تا پاي معارضه با انقلاب و امام هم دفاع كند. اين روند بولتن سازي و كاناليزاسيون منتظري كار را به جايي رساند كه وي حتي از منافقين تروريست قاتل 72 شهيد مظلوم انقلاب- و از جمله شهيد محمد منتظري- دفاع كرد و به همين خاطر از سوي گروهك كانون مدافعان حقوق بشر (وابسته به شيرين عبادي) مورد ستايش قرار گرفت!
عناصري نظير كديور در اين اواخر موفق شدند فتوايي از آقاي منتظري عليه برنامه هسته اي ايران بگيرند. كديور در نامه خود برنامه هسته اي كشورمان را به عنوان يك تهديد به تصوير كشيده و با جنگ طلب معرفي كردن جمهوري اسلامي، خواستار فتواي منتظري شده بود! منتظري هم با توجه به فضاسازي مفصل كديور در نامه خود، 22 مهر 88 پاسخ داد «ساخت و نگهداري سلاح هاي كشتار جمعي ممنوع مي باشد و اگر كشوري در اين جهت گام بردارد نه تنها مرتكب اسراف شده بلكه موجب تهديد براي كشورهاي ديگر و در نتيجه بي اعتمادي گرديده و بسا موجب تيرگي روابط شود. در اين فرض خود سردمداران آن كشور بايد از هرگونه اقدام در جهت آن سلاح ها پرهيز كنند و اگر نكردند مردم از حاكمان بخواهند كه پرهيز كنند و در صورت تخلف ديگر كشورها، به هر شكل از آنان ممانعت نمايند»!!
شايان ذكر است اوايل دي ماه سال گذشته نيز دو تن از اعضاي گروهك نهضت آزادي از مراودات و مشورت هاي خاص به آقاي منتظري و دريافت مطالب سري نظام از وي خبر داده بودند. عبدالعلي بازرگان دوم دي 88 در سايت ملي-مذهبي نوشت: «آيت الله منتظري در برابر كسي ايستاد كه حاصل عمر او [امام خميني] حساب مي شد و كمتر از «حضرت امام» درباره ايشان نگفته بود... در خانه آيت الله منتظري همواره به روي مخالفان باز بود. ما نيز در نهضت آزادي بيانيه هاي خود از جمله عليه ولايت فقيه و ادامه جنگ را براي ايشان مي برديم[!!]... در سال 67 پس از عمليات مرصاد، تعدادي از زندانيان كه بيشتر آنها از مجاهدين [ گروه تروريستي منافقين] بودند به اعدام محكوم شدند. فقط آيت الله منتظري از حقوق اين نيروها كه از جمله فرزند او را [در ماجراي جنايت تروريستي 7تير] كشته بودند، دفاع كرد».
عضو گروه نهضت آزادي با «هولناك» خواندن بركناري آقاي منتظري از قائم مقامي رهبري در زمان حضرت امام، به ملاقات خود با آقاي منتظري در حول و حوش همان ايام اشاره كرده و نوشته بود «نگارنده حامل بيانيه و پيامي از تهران از ناحيه پدر و دوستان نهضت آزادي در امور جاري براي آقاي منتظري بودم. در اين ملاقات خصوصي ماجرا را ناباورانه با جزئيات از ايشان دريافت كردم، ناباورانه از اين جهت كه ايشان صادقانه[!!] و غيرسياستمدارانه، اصل حكم و جزئيات را به عضوي از يك حزب مخالف اطلاع مي دهد. اين دلالت بر صفا و سادگي مي كرد»!
ابراهيم يزدي رئيس گروهك نهضت آزادي نيز در گفت وگو با راديو زمانه از صميميت ويژه با منتظري خبر داده و گفته بود «من به ايشان توصيه كردم بهتر است اندكي مماشات و صبر كند تا امور به ايشان واگذار شود. معمولا به ديدن ايشان مي رفتم و يادم هست در زمستان سال 67 [ يكي دو ماه قبل از بركناري آقاي منتظري] در ديداري كه با ايشان در قم داشتم، ايشان به من لطف داشت و نامه هايي را كه با آقاي خميني مبادله كرده بودند، براي من خواند»(!)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.353 seconds.